16 Ekim 2014 Perşembe

H&M Body Lotion Luminizing

Ben geldimmm :)

Daha ilk zamanlardan bloğumla çok ilgilenememeye başladım :) ama bu böyle devam etmeyecek tabiiki :) zevkle yazmaya ve paylaşımlarıma devam edeceğim.

Bloğuma ilk en sevdiğimle, hayran olduğum ürünlerden birisiyle başlamak istedim ki bu ürünü ilk denediğimde: "bennn sana bayıldımmmm, bir gün blog açtığımda ilk seninle başlayacağım" demiştim :)



H&M'in kozmetik bölümünden aldığım aydınlatıcı vücut losyonu, H&M BODY LOTION LUMINIZING ... Hem yumuşacık, hem gerçekten aydınlatıcı, hemde yoğun denmeyecek kadar simli, çok hafif ve doğal bir görüntü bırakıyor,.. Yoğun ve akıcı olmayan bir yapısı var, aşağıdaki resimdende görebilirsiniz. Ayrıca missss gibi vanilya ve hindistan cevizi KALICI kokulu :) Makyaj masamın üzerinde duruyor kendileri ve her odama girdiğimde kokusu geliyor burnuma :)
Ben kollarıma ve boynuma sürdüğümde saatlerce kokusunu ve yumuşaklığını 
hissediyorum...

 

200 ML olması çok güzel ve büyüklüğüne rağmen fiyatıda çok uygun, 8.95 TL.



Şiddetle tavsiye ettiğim bu ürünü elimdeki biterse bir daha alır mıyım ???
Koşa koşa gider alırım....









,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder