10 Eylül 2014 Çarşamba

Merhaba....


Herkese Merhaba :)

Uzun zamandır aklımdaydı bir blog açmak. Acaba yapabilir miyim, zaman ayırabilir miyim? derken, bir cesaret açmaya karar verdim.

Müthiş makyaj yapıyorum diyemem.. Kendime güzel yaparım, başkasına yapamam :) Ama kozmetik ürünlerini kullanmaya, makyaj yapmaya... Onlara dokunmaya, ambalajlarına, bakmaya incelemeye bayılıyorum :) hepsinin kokusunu bile çok seviyorum :) Kozmetik ürünler satılan mağazalarda saatlerce gezebilirim. Bu benim için çok büyük bir zevk...

Güvendiğim makyaj ve kozmetik bloglarını tek tek gezer, hepsinde ne var ne yok bakarım, hepsinden mutlaka fikir edinirim.

Gratis, watsons, vb. mağazalarda indirim olduğunu gördüğüm anlarda ablamı, arkadaşlarımı hemen arar herkese haber veririm :)

Bunları yapan ben, neden blog açmayayım ki :)

Kullandığım ve kullanacağım ürünleri, beğendiklerimi, beğenmediklerimi sizlerle paylaşmak, sizlere de yardımcı olmak isterim.

Beni bu yolda yorumlarınız ve eleştirilerinizle yalnız bırakmayacağınıza eminim :)

Çok heyecanlıyım :)))

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Yeni Blogunuzun hayırlara vesile olmasını diler, başarılarınızın devamını arzularım :))

    YanıtlaSil