27 Ekim 2014 Pazartesi

The Body Shop Ayak Ürünleri

Merhaba Herkese;

Sizlere The Body shop indiriminden aldığım iki üründen bahsetmek istiyorum.

Bunlardan ilki Peppermint Reviving Leg Jel canlandırıcı ayak ve bacak jeli. Ayaklara verdiği hafif serinlik ve nemden çok memnun kaldım. Hafif nem isteyenler için ideal bir ürün. Ayaklarında topuk çatlağı, vb. sorunları olanlar pek memnun kalmayacaklardır bu üründen.
Ferahlatıcı nane kokusunuda söylemeyi unutmayayım.
Ben memnunum şu aralar... The body shop indirimindeyken almıştım, fiyatını unuttum ama şuanda hazır body shopta 3 al 2 öde fırsatı varken yararlanın derim....




İkinci ürün ise Peppermint cooling Foot Spray.. Nane ferahlatıcı ayak spreyi.. Kokusu misss...
Evden çıkmadan önce ayaklara sıkılır ve ayakkabı giyilir. Gün boyu olmasada ayakların ferahlığı ayakkabının içinden hissedilir. İindeki mentolün verdiği etkiyle hafif bir yanma yaptı ama kokusundan dolayı sevdim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder