27 Ekim 2014 Pazartesi

Body Fantasies Signature "Pink Sweet Pea Fantasy"

Ne çok sevdim seni bennnn, yanımdan ayırmadığım spreyim...

Bu vücut spreyine ve kalıcı kokusuna bayıldım.. Tam çantada taşımalık. Mis gibi şekerli, çiçeksi bir kokusu var. Çok kalıcı. Ne zaman saçlarıma, boynuma sıksam, parfümümün çok güzel olduğu söylenir. Hiç bunalmıyorum, Ağır gelmiyor kokusu. Normalde şekerli parfümlerden çok bunaldığım zamanlar olmuştur.. ama bu bambaşka....

Bu spreyin birkaç çeşidi daha var onlarıda en kısa zamanda alıp deneyeceğim.

Fiyatı normalde: 8.90 TL gibi birşey.
Ben gratis indiriminden 5.90 TL'ye almıştım. Mutlaka tavsiye ederim. Ben bitmesini beklemeden yine alırım :)




3 yorum:

  1. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/gece-sacl-kzn-dunyas.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunu begendim seni de takibe beklerim

    YanıtlaSil
  3. Bu vücut spreyini ben de severek kullandım. Ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil